AKTIVITI RADIALMTB

31/03/2012 (Sabtu)
Kayuhan Nasi Lemak Rafi @ Layan Downhill Ulu Geruntum

Saturday, February 14, 2009

Mencari off-road ke Gua Tempurung

To Gua Tempurung using Off-Road pulak

Sebelum memulakan aktiviti bersama rakan2 yang lain, kami pi dulu test-run. Tengok jalan bleh tahan...masa tengok2 jalan sempat lagi ambil gambar...


Mr. Mael berposing

Sebab pi berdua je waktu ni.... gambar dua orang je la....


Ni masa perjalanan, nampak bukit kat depan tu?.... ha, kat situ la Gua Tempurung


Kayuh, kayuh juga...penat dok berenti...dekat tasik...masuk keluar tasik yeah!

Kume pun nak juga bergambo hahah...

Perjalanan bermula pukul lapan pagi....melalui sungai itik-jahang-gua tempurung.... sampai di gua tempurung lebih kurang pukul 9.30am... distance pergi balik dalam 54km...sampai rumah dah pukul 12.30pm....sampai rumah...makan tgh hari....

Bersambung cycling keesokan hari bersama dengan kawan2 lain................

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails