AKTIVITI RADIALMTB

31/03/2012 (Sabtu)
Kayuhan Nasi Lemak Rafi @ Layan Downhill Ulu Geruntum

Monday, April 12, 2010

Le Tour de Ipoh


Kayuh dari Gopeng: Nasir, Wang, Ajim & Dol
Kayuh dari Simpang Pulai: Mael & Eri

Kali ni saja ride jalan-jalan pekan ipoh...macam biasa aku, wang, ajim dan dol berkayuh dari gopeng....sampai Simpang Pulai...perg! ramai juga pagi ni orang kayuh besikal...rata-rata diorang naik ke jalan nak ke Cameron....kalau aku sorang dah join diorang kot hahaha....bersarapan di Simpang Pulai....teruskan perjalanan ke Padang Polo....rehat kejap...ada yang joging seraound pastu kayuh ke green town....dari green town ke padang DR...di sini lama sikit....sebab basikal wang pancit. Kayuhan terus masuk pekan Ipoh terus ke Medan Gopeng...makan tgh hari....kayuh balik ...aku pulak pancit sampai di pekan Gopeng rehat kejap...perg! panas gila...bahang....aku kata kat wang tak sesuai kayuh road macam ni, first time aku tewas dengan ajim main road hahahahaa....nway nice ride kalau malam round pekan Ipoh...

2 comments:

  1. salam..bila nak buat le tour d hulu langat pulak..boleh sggah rumah aku..nak mandi sungai air panas ada,air sejuk pun ada..rosli

    ReplyDelete
  2. W'salam...kalau ada rezeki insyaallah akan sampai kesana...woit rosli jom la join jadi rider basikal hahhahaha...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails