AKTIVITI RADIALMTB

31/03/2012 (Sabtu)
Kayuhan Nasi Lemak Rafi @ Layan Downhill Ulu Geruntum

Monday, May 31, 2010

Happy To Ride Jamboree 2010

Tiada kata-kata buat sementara...apa yang boleh aku cakap trek dia memang best...terutama single trek kat ladang getah...sapa silap cium pokok getah hahahah.....walaupun kali ni aku tak dapat nombor.... agak ok la daripada masa jamboree SIT....sampai penamat 12.40tgh hari...namun bila sampai...ramai dah sampai rupanya...hahahaha....nanti la aku sambung lagi..... ni sedikit gambar dari kamera aku.... tak banyak gambar trek...sebab terlebih penghayatan pada trek yang diberi...downhill memang boleh layan punya....itu yang best...uphill ada yang aku kayuh...tak lalu tolak le hehehehe...nanti update gambar lagi dari kamera member pulak serta coretannya....layann



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails