AKTIVITI RADIALMTB

31/03/2012 (Sabtu)
Kayuhan Nasi Lemak Rafi @ Layan Downhill Ulu Geruntum

Monday, December 14, 2009

Norco Faze Tukar Buah Pinggang?!?!



  • Weight - 200g
  • Damping - Hydraulic with IFP
  • Damping Adjust - External rebound and Floodgate
  • Configurations - 165 x 38mm (6.5 x 1.5) *Spring - Solo Air
  • Spring Adjust - Air pressure via single Schrader Valve
  • Shaft Material - Aluminum
  • Shaft Diameter - 9mm
  • Body Material - Aluminum
  • Body Diameter - 28mm
  • Body Finish - Hard anodized with sag gradients
  • Upgrades - 3 position Floodgate lever
Sempena hari jadi aku..dapat la hadiah untuk diri sendiri rock shock monarch 3.3 untuk menggantikan fox float R. Elok la pulak sampai dari Penang...hari Isnin 14/12...hari jadi aku...hahaha...balik je dari rumah..rehat sambil main dengan anak2..pastu dalam masa 15 minit je aku dah tukarkan rear shock... kira pomen tak bertauliah la aku ni hahahah...ok la ni hasilnya..kemungkinan besar jentera yang digunakan untuk Kayuhan Warisan Taiping...kalau kene angkat basikal masa kayuhan nanti ... penat la aku nak angkat...sebab berat daripada merida hardtail aku...hehehe..


Upgrades - 3 position Floodgate lever


Norco Faze with new rear shock & saddle :P

Jadilah..nak pakai frame mahal-mahal fulus tak banyak lebih.. jadilah basikal "fullsus less fulus" jumpa di Kayuhan Warisan Taiping...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails