AKTIVITI RADIALMTB

31/03/2012 (Sabtu)
Kayuhan Nasi Lemak Rafi @ Layan Downhill Ulu Geruntum

Friday, February 12, 2010

Good Technology Starting To Jamis Durango 1.0

Memang betul la GTS (Good Technology Starting ) ... Mula-mula basikal ni Mael beli..dengan kos RM1000 selepas beberapa upgrading dibuat....tak sampai sebulan...baru 2 ke 3 kali kayuh road ke KMPk dah dia jual dekat aku (nasirGpg) Mael pakai Merida TFS 300D sampai sekarang... dapat je kat aku...aku upgrade gila-gila dari 8speed ke 9 speed...dari group set campur-campur terus ke Deoare XT hahaha...tapi hanya bertahan 5 ke 6 bulan je dah aku jual part asal termasuk frame ke Eri....rasanya satu-satunya basikal yang tak pegi lagi Jamboree...ngeh! Ni bila Eri nak join jamboree...dia jual pulak dekat adik dia...Eri pakai Jamis Durango 8speed ambil dari member dia..

Ini dia GTS M5 yang berjaya membuat pemilik lamanya upgrade ke beskal yang lebih mantap.. bagus la beskal ni...berjaya saiko pemiliknya supaya improve hahahaha....

Inilah dia...Jamis Durango 8speed upgrade ke 9 speed ..model 2008 tak silap aku...tapi bila kayuh mantap...itu yang pemiliknya cakap...tunggu uji pandu offroad di Gua Tempurung..dan... Jamboree SIT 2010.... Tungggggguuuuuu

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails