AKTIVITI RADIALMTB

31/03/2012 (Sabtu)
Kayuhan Nasi Lemak Rafi @ Layan Downhill Ulu Geruntum

Thursday, January 14, 2010

DIY camera holder + torch light

Aku bawak family ke Aquaria KLCC..pastu lajak ke Alamanda Putra Jaya..ingat nak beli pointer je kat satu kedai ni..nampak pulak lampu basikal...mana la tau nak joint 'nite ride'...balik je kat rumah..satu idea...apa kata aku modified sikit...boleh letak camera...jeng..jeng..jeng






Peralatan yang aku gunakan..korban skru tripod aku hahaha


HASILNYA


Bahagian bawah lampu LED atas kamera hahaha



Kamera Z20 fd fujifilm menjadi pilihan aku sebab dia ada one touch movie record..
Ready for ride...malam pun boleh record movie dengan bantuan lampu hehehe.


Kamera 10MP dengan LED 17watt ?!?!

2 comments:

  1. nasir,
    jgn letak camera kat handlebar kalau off road.. konfem gegar kaw kaw punyer...buleh muntah oooo tgk replay... aku try strap kat dada pun sama gak... gegar.... best place nak letak camera kat helmet... sebab kepala je yang stable time kita ride.. lain la kalau ko ride sambil head banging.. hehehe

    paling best kalau amik helmet cam trus... GoPro ke... VHoldR ker...

    ReplyDelete
  2. Hohoho..thanks for info...aku nak try main kat trail gopeng dulu..kalau tak ok aku cari jalan lain hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails