AKTIVITI RADIALMTB

31/03/2012 (Sabtu)
Kayuhan Nasi Lemak Rafi @ Layan Downhill Ulu Geruntum

Saturday, January 16, 2010

Tukar BB basikal Merida

Lepas aku kayuh solo..dapat call dari Abang Mat Nor..."sir, esok nak tak kayuh naik Gunung Kledang"...aku pun setuju dulu...tapi aku cakap kalau tak jadi aku sms...
Petang tu aku keluar cari BB kat Tasek Ipoh...pastu bawak family jalan2...balik rumah dalam pukul lima aku jadi pomen jap..tukar bb kat merida aku..esok nak pakai panjat Gunung hehehehe...aku beli BB Token sealbearing je... dapat la RM70 lepas tawar menawar dengan tuan kedai...sebab pasang sendiri dapat la rege tu..hahaha




Ini beberapa keping gambar sebelum pasang...lepas pasang lupa ambil gambar...saja ambil warna gold bagi matching dengan hub warna gold huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails